Po kakšnem pisarniškem pohištvu posegamo?

Pisarniško pohištvo direktorskih pisarn stremi k modernemu oblikovalskemu trendu, pri nas prevladujeta predvsem italijanski in nemški design, večinoma iz najkvalitetnejših materialov. Manj povpraševanja je za pisarniško pohištvo v klasičnem masivnem ali starinskem slogu. Praviloma so del opreme in postavitve v direktorskih pisarnah tudi nizke ali srednje visoke omare v kombinaciji stekla in lesa ter manjša konferenčna miza za štiri do šest oseb.

Operativno pisarniško pohištvo je največkrat sistemsko, posamezna delovna mesta so sestavljena pretežno iz kotnih delovnih miz s pripadajočimi predalniki, omarami in regali. Vendar je tudi pri opremljanju operativnih delovnih mest v zadnjem času opazen trend v smeri posameznih fleksibilnih delovnih mest oziroma se zahteva pisarniško pohištvo, ki omogoča timsko delo. Povečuje se povpraševanje po premičnih mizah čim lažjih konstrukcij, ki zaradi svoje prilagodljivosti omogočajo tudi konferenčne postavitve in s tem posamično ali timsko delo, kar pomeni tudi optimalno izkoriščenost prostora in ne nazadnje tudi nižji nabavni strošek za pisarniško pohištvo.

Scroll to Top