Pisarniško pohištvo kot identiteta podjetja

Pisarniško pohištvo  vrhunske ponudbe izraža naše več kot 20 letne izkušnje opremljanja poslovnih prostorov najzahtevnejših kupcev. Glavno vodilo so kakovost, estetika in funkcionalnost pohištva ter stalno uvajanje novosti naših ekskluzivnih dobaviteljev.

Za vsa vaša vprašanja smo vam rade volje na razpolago, zato vas vabimo, da nas kontaktirate. Z veseljem vam bomo ustregli, ponudili pisarniško pohištvo in pisarniške stole, ki bodo zadovoljili vsem vašim potrebam in pričakovanjem.

Garancija, ki jamči kakovost

Kakovostno EU poreklo

Prejemniki številnih certifikatov

Odlična poprodajna izkušnja

Še bolj prijetni delovni pogoji

Pošljite povpraševanje ali nas kontaktirajte.

Pisarniško pohištvo Interbiro vas ne bo razočaralo

Pri opremljanju novih pisarniških prostorov ali prenovi obstoječih se pogosto znajdemo pred dilemo in vprašanji. Je le trenutno moderno, ali bo takšno tudi čez nekaj let? Kakšne barve in materiale bi izbrali? Kako bi izpadlo najbolj funkcionalno?

Za izgled posameznih pisarn, sklope skupinskih delovnih mest ali open space prostorov je, poleg designa samega pohištva, pomembna tudi barva, tako notranjega okolja prostora, osvetlitve kot tudi barva pohištva z vidika identitete podjetja. Pri tem prav pisarniško pohištvo ponuja prvi vtis urejenosti in tudi do neke mere ciljne usmerjenosti poslovnega subjekta.

Po vaših željah in prilagojeno posebnim potrebam vašega delovnega okolja, naša ponudba direktorskih in operativnih pohištvenih programov zagotavlja vrhunsko izbiro, tako po designu in kakovosti materialov kot odlični izvedbi celotnega projekta, od ideje, osnutka do montaže pohištva. Naši pohištveni programi vam nudijo širok izbor, z osebnim svetovanjem pa vam bomo pri izbiri strokovno svetovali na osnovi naših dolgoletnih izkušenj.

Po izmeri poslovnega prostora vam pripravimo osnutek ter predlagamo opremo, ki ustreza vaši želji po izgledu in ki ustreza vašemu finančnemu okvirju. Idejni osnutek vključuje tudi izris izbranih pohištvenih elementov, okvirna ponudba pa tudi točen rok dobave in montaže pohištva. S tem smo v osnovi določili izgled estetskih in funkcionalnih delovnih mest.

 

Naša ponudba za vsako pisarno

Naši prodajni programi, torej operativno in direktorsko pisarniško pohištvo ter programi za sprejem in recepcije, poleg vrhunske ponudbe ergonomskih pisarniških stolov, lahko zadovoljijo tudi najzahtevnejše kupce. Naši partnerji, renomirani evropski proizvajalci, poleg najvišje kakovosti materialov in izdelave, v enaki meri kot za izgled skrbijo tudi za ergonomijo delovnih mest, kar pomeni, da je pisarniško pohištvo sistemsko prirejeno uporabniku in njegovemu počutju na delovnem mestu, kar je bistven faktor produktivnosti vsakega posameznika.

V celoti nudimo preko 20 različnih programov, ki so praviloma izdelani iz okolju prijaznih materialov ter v skladu zelene uredbe in direktiv evropske unije. V površinski obdelavi pisarniških miz, omar ter ostalih elementov, lahko ponudimo tako umetne materiale kot obdelavo v furnirju. Odlikujejo nas zelo kratki dobavni roki, v izjemnih primerih pohištvo dobavimo in zmontiramo v 3-5 dneh. Naša ponudba seveda vključuje tudi dostavo, vnos, montažo in razporeditev po prostoru. V zadovoljstvo naših kupcev jih zapustimo šele takrat, ko je vso pisarniško pohištvo na svojem mestu ter  prostor očiščen in pripravljen za nemoteno delo.

Dobro je vedeti

V kolikor vaši uslužbenci na delu sede prebijejo več kot 6 ur dnevno, so za takšno delo nujni kvalitetni pisarniški stoli, z dalje navedenimi karakteristikami, ki varujejo hrbtenico vaših uslužbencev ter omogočajo zdravo in sproščeno delo. Naš prodajni program pisarniškega pohištva zajema vse, kar potrebujete, da opremite pisarno tako, kot si želite. Vsi programi se med seboj dopolnjujejo, tako, da je celoten izgled vašega podjetja enoten. To velja za direktorsko, operativno in open space pohištvo ter program za sprejem in recepcije.

Ves prodajni program dopolnjujejo še omare, predalniki in regali ter dodatki za pisarne, kot so namizni pregradni paneli, kabelski kanali, vozički za računalnike in dodatki za drobni material.

Pneumatska nastavitev sedeža omogoča nastavitev višine k ustrezni višini pisalne mize.
Napačno nastavljena višina stola povzroča bolečine v nogah in nepotreben pritisk na stegenske mišice.    Torej, stopala morajo biti horizontalno na tleh, rokonasloni in roke pa v višini mizne plošče.

Pisarniški stoli morajo imeti telesu ustrezno širino in globino sedeža, standard je 45 – 50 cm širine. Sedež mora biti komforten in dovolj globok za ustrezen stik in pritisk hrbta na naslon. Priporočljiva je cca. 5-10 cm razdalja med zadnjim delom kolena in sprednjim robom sedeža.

Nastavitev naklona sedeža omogoča manjši pritisk na hrbtenico, ob tem pa še vedno daje podporo nogam in hrbtu.

Dobri ergonomski pisarniški stoli so opremljeni z ledveno oporo, ki je lahko nastavljiva po globini in po višini in s tem daje popolno podporo hrbtenici.

Priporočljivo je, da so pisarniški stoli opremljeni z rokonasloni. S tem so roke komfortno razbremenjene, ramena pa počivajo, n.pr. pri tipkanju. Pravilen položaj rok in naslona je takšen, da je zgornji del roke v vertikalnem položaju, spodnji del, oprt na naslon pa horizontalen.

Kako vam lahko pomagamo?

Kontaktirajte nas še danes!

Pestra ponudba izdelkov čaka na vas.

Pogosta vprašanja

Na kaj je treba biti pozoren pri izbiri pohištva za pisarne?

Pisarniško pohištvo oz. vsa oprema vključuje omare, regale, pisalne mize, ergonomske stole ter ostale dodatke in pribor. Pisarniško delo se opravlja večinoma v sedečem položaju, vsled česar je potrebno zagotoviti kakovostne in ergonomsko oblikovane pisarniške stole. Stoli morajo imeti pravilno širino, globino in višino, tako sedeža kot hrbtnega naslona ter možnost  nastavitve sedeža in naslona. Pomemben del opreme stola je tudi ledvena opora, nastavljiva po višini in po globini, ter pri najbolj kakovostnih stolih tudi nastavitev prečne (torzijske) gibljivosti naslona. Pisarniške mize morajo biti dovolj velike tako po dolžini kot po širini, priporočljiva pa je tudi višinska nastavitev,  primerna za sedeče ali stoječe delo. Nastavitev višine mize je lahko električna, v cenejši izvedbi pa tudi mehanska z vzvodom za višinsko nastavitev.

Kaj vse štejemo pod pisarniško pohištveno opremo?

Našo ponudbo delimo v glavnem na štiri podkategorije, in sicer na operativno pohištvo, direktorsko pohištvo, omare in  predalnike, ter pisarniške stole.  Direktorsko pohištvo vključuje programe pohištva, ki se praviloma od operativnih programov razlikujejo v masivnejši obdelavi in razkošnem designu. … Operativna oprema je praviloma  manj »vpadljiva« ter nudi več možnost integracije v prostor. Med opremo pisalnih miz uvrščamo nosile in vodila  za luči, kabelske kanale, premične nosilcee za ekrane, izreze s poklopci za električno in elektronsko opremo, nadmizne in podmizne pregradne panele, … Omare in regali so na voljo v različnih višinah, širinah in globinah. Omare lahko imajo krilna, drsna ali poklopna vrata z mehkim zapiranjem, v mnogih barvnih kombinacijah in materialih obdelave.   Preglejte našo ponudbo izdelkov.

Kako lahko s pisarniškim pohištvom ustvarimo prijetno delovno okolje?

Prijetno delovno okolje ustvarimo z racionalno razporeditvijo pisalnih miz in omar glede na svetlobo v prostoru, s pravilnimi razmiki med mizami, ki omogočajo dovolj prostora za gibanje in prehode zaposlenih. Pravila postavitve  pisarniškega pohištva se razlikujejo glede na to ali opremljamo večje in manjše posamične pisarne oz. če opremljamo open space prostore. Pri tem vam pomagamo in strokovno svetujemo, pred vsako odločitvijo pripravimo tlorise in 3D izrise predvidene postavitve opreme v prostor, ter le-te postavitve skupaj z vami spreminjamo po vaših željah.

5/5 - (2 votes)
Scroll to Top