Pisarniško pohištvo kot identiteta podjetja

Pisarniško pohištvo znotraj naših prodajnih programov zajema različne cenovne razrede. Glavno vodilo naše ponudbe je kakovost, estetika in  funkcionalnost pohištva ter stalno uvajanje novosti naših ekskluzivnih dobaviteljev.

Za vsa vaša vprašanja smo vam rade volje na razpolago, zato vas vabimo, da nas kontaktirate. Z veseljem vam bomo ustregli in ponudili pisarniško pohištvo, ki bo zadovoljilo vse vaše potrebe in pričakovanja.

Garancija, ki jamči kakovost

Kakovostno EU poreklo

Prejemniki številnih certifikatov

Odlična poprodajna izkušnja

Še bolj prijetni delovni pogoji

Pošljite povpraševanje ali nas kontaktirajte.

Pisarniško pohištvo Interbiro vas ne bo razočaralo

Pri opremljanju novih pisarniških prostorov ali prenovi obstoječih se pogosto znajdemo pred dilemo in vprašanji. Je le trenutno moderno, ali bo takšno tudi čez nekaj let? Kakšne barve in materiale bi izbrali? Kako bi izpadlo najbolj funkcionalno?

Za izgled posameznih pisarn, sklope skupinskih delovnih mest ali open space prostorov je, poleg designa samega pohištva, pomembna tudi barva, tako notranjega okolja prostora, osvetlitve kot tudi barva pohištva z vidika identitete podjetja. Pri tem prav pisarniško pohištvo ponuja prvi vtis urejenosti in tudi do neke mere ciljne usmerjenosti poslovnega subjekta.

Pri opremljanju novih pisarniških prostorov ali prenovi obstoječih se pogosto znajdemo pred dilemo in vprašanji. Je le trenutno moderno, ali bo takšno tudi čez nekaj let? Kakšne barve in materiale bi izbrali? Kako bi izpadlo najbolj funkcionalno?

Za izgled posameznih pisarn, sklope skupinskih delovnih mest ali open space prostorov je, poleg designa samega pohištva, pomembna tudi barva, tako notranjega okolja prostora, osvetlitve kot tudi barva pohištva z vidika identitete podjetja. Pri tem prav pisarniško pohištvo ponuja prvi vtis urejenosti in tudi do neke mere ciljne usmerjenosti poslovnega subjekta.

Naša ponudba za vsako pisarno

Naši prodajni programi, torej operativno, direktorsko pohištvo ter programi za sprejem in recepcije, poleg vrhunske ponudbe ergonomskih pisarniških stolov, lahko zadovoljijo tudi najzahtevnejše kupce. Naši partnerji, renomirani evropski proizvajalci, poleg najvišje kakovosti materialov in izdelave, v enaki meri skrbijo za ergonomijo delovnih mest, kar pomeni, da je pisarniško pohištvo sistemsko prirejeno uporabniku in njegovemu počutju na delovnem mestu, kar je bistven faktor produktivnosti vsakega posameznika.

V celoti nudimo preko 20 različnih programov, ki so praviloma izdelani iz okolju prijaznih materialov ter v skladu zelene uredbe in direktiv evropske unije. V površinski obdelavi pisarniških miz, omar ter ostalih elementov, lahko ponudimo tako umetne materiale kot obdelavo v furnirju. Naša ponudba seveda vključuje tudi dostavo, vnos, montažo in razporeditev po prostoru. V zadovoljstvo naših kupcev jih zapustimo šele takrat, ko je vso pisarniško pohištvo na svojem mestu in  prostor pripravljen za nemoteno delo.

Dobro je vedeti

V kolikor vaši uslužbenci na delu sede prebijejo več kot 6 ur dnevno, so za takšno delo nujni kvalitetni pisarniški stoli, z dalje navedenimi karakteristikami, ki varujejo hrbtenico vaših uslužbencev in omogočajo sproščeno delo. Naš prodajni program pisarniškega pohištva zajema vse, kar potrebujete, da opremite pisarno tako, kot si želite. Vsi programi se med seboj dopolnjujejo, tako, da je celoten izgled vašega podjetja enoten. To velja za direktorsko, operativno in easy space pohištvo ter program za sprejem in recepcije.

Ves prodajni program dopolnjujejo še omare, predalniki in regali ter dodatki za pisarne, kot so namizni pregradni paneli, kabelski kanali, vozički za računalnike in dodatki za drobni material.

Pneumatska nastavitev sedeža omogoča nastavitev višine k ustrezni višini pisalne mize.
Napačno nastavljena višina stola povzroča bolečine v nogah in nepotreben pritisk na stegenske mišice.    Torej, stopala morajo biti horizontalno na tleh, rokonasloni in roke pa v višini mizne plošče.

Pisarniški stoli morajo imeti telesu ustrezno širino in globino sedeža, standard je 45 – 50 cm širine. Sedež mora biti komforten in dovolj globok za ustrezen stik in pritisk hrbta na naslon. Priporočljiva je cca. 5-10 cm razdalja med zadnjim delom kolena in sprednjim robom sedeža.

Nastavitev naklona sedeža omogoča manjši pritisk na hrbtenico, ob tem pa še vedno daje podporo nogam in hrbtu.

Dobri ergonomski pisarniški stoli so opremljeni z ledveno oporo, ki je lahko nastavljiva po globini in po višini in s tem daje popolno podporo hrbtenici.

Priporočljivo je, da so pisarniški stoli opremljeni z rokonasloni. S tem so roke komfortno razbremenjene, ramena pa počivajo, n.pr. pri tipkanju. Pravilen položaj rok in naslona je takšen, da je zgornji del roke v vertikalnem položaju, spodnji del, oprt na naslon pa horizontalen.

Kako vam lahko pomagamo?

Kontaktirajte nas še danes!

Pestra ponudba izdelkov čaka na vas.

Pogosta vprašanja

Na kaj je treba biti pozoren pri izbiri pohištva za pisarne?

Pisarniško pohištvo ne vključuje samo omar za shranjevanje, temveč tudi mize, stole in ostale elemente. Zaradi dolgih ur, ki jih preživimo v sedečem položaju, je potrebno zagotoviti kakovostne in ergonomsko oblikovane pisarniške stole, ki imajo možnost nastavitve sedeža, pravilno širino in globino sedeža, ustrezno ledveno oporo in naklon sedišča … Lumbar support (ledvena opora) ne sme biti preveč mehka, ampak se mora prijetno prilegati obliki hrbtenice. Miza mora biti na drugi strani dovolj visoka, da omogoča shranjevanje stola.

Kaj vse štejemo pod pisarniško pohištvo?

V grobem našo ponudbo delimo na štiri podkategorije, in sicer na operativno pohištvo, direktorsko pohištvo, dodatke in omare oz. predalnike. Direktorsko pohištvo vključuje bolj vpadljive pohištvene elemente, kot so višji stoli, masivnejša miza … Na drugi strani je operativna oprema manj »vpadljiva« ter nudi več možnost integracije v prostor. Med dodatke uvrščamo fiksatorje za luči, kabelske kanale, roke za ekrane … Omare so na voljo v različnih dimenzijah, barvnih kombinacijah in materialih. Preglejte našo ponudbo ponudbo izdelkov.

Kako lahko s pomočjo pisarniškega pohištva ustvarimo prijetno okolje za delo?

Vsaka pisarna ima drugačno razporeditev, tudi umestitev oken in ostalih osvetlitvenih elementov je različna. Veliki poslovni prostori lahko zaradi visokih stropov velikokrat izpadejo precej monotoni in brez življenja. Z živahnimi barvami pohištva in razgibanimi stenskimi površinami lahko sivino vsekakor uspešno razbijemo ter ustvarimo vtis domačnosti, urejenosti in modernosti.

 

Scroll to Top