KOMUNIKACIJA, IDEJA, OPEN MIND = INOVACIJA

Konig+Neurath je nemško podjetje, v Sloveniji ga zastopa podjetje INTERBIRO, ki je s svojim programom vrhunske pisarniške opreme dejavno na globalnem trgu in s katerim skupaj pripomoremo k ustvarjanju delovne kulture. Pogled v tujino pokaže, da se inovacije zelo različno sprejemajo in uveljavljajo. O tem problemu smo razpravljali s nekaterimi arhitekti in vodji K+N podjetij v tujini, s poudarkom na temah, kot: Kaj ima z inovacijo opraviti kreativnost? Koliko smo dovzetni do novih idej in produktov? Na kateri način ostaja proizvajalec dolgoročno konkurenčen?

INOVACIJA NASTANE V PROCESU KOMUNIKACIJE Zaupno, domače okolje kreativcem dovoljuje nove ideje in kreativnost, v smislu, kar je dovoljeno nima meja, tako v obliki realizacije same ali v razpoložljivem budgetu. Pravilen pristop, pripravljenost k spremembam in proaktivno sprejemanje napak so pogoj za zagon inovativnih procesov.

KOLIKO SMO ZARES INOVATIVNI ? Je to le vprašanje subjektivnega občutka ali je dejansko pripravljenost sprejema inovacij različna po državah ? S pogledom na kulturo podjetja in na nove metode dela je razvidno, da pomembni impulzi prihajajo iz tujine, z začetkom v ZDA, v Evropi pa največ iz Holandije.

PARTNERSTVO IN PARTICIPACIJA V naših ekipah se združujejo različne kompetence s področja načrtovanja in svetovanja, dosti novosti nastane v kombinaciji različnih impulzov. Kot primer lahko navedemo showroom v Amsterdamu , ki je nastal z izmenjavo idej tamkajšnjega teama svetovalcev in izbora aktivnih partnerjev. V odprtem prostoru so se tako, poleg KN pohištva in stolov, našle rešitve za medijsko tehniko, talne podloge in za kavni kotiček. Kot povzetek se lahko potrdi, da inovacijo ustvarijo različni talenti, kompetence in osebnosti.

Scroll to Top